Tuesday, May 27, 2008

..histo oh histo..

.. brtemankan purple notes..


assalamualaikum.. mcam dah lame je x post baru..hehe.. so,abes jek musim physio.. maka bermulala persediaan peperangan mngahdapi histo plak... jarak hari slama 7 hari untuk mnghafal satu buku mmg aku gunakan sepenuhnya,tpi tpula klu aku kte aku bley ingat sume kan.. tyme tgah berperang ngan musim exam,ade lgi stu peperangan fizikal yg dasyat.. .N.Y.A.M.U.K.. adey..punye bnyak n tough nyamuk kat mesir ni..mcm org2 die gak..hehe.. so,bermulalah episod study bertemankan klambu.. hehe..klambu husna,wrne hijau yg di pos khas dri mlaysia.. mka,duduklah kami berdua,mkan, tido n study dlam kelambu kat ruang tamu.. dgan meja2 bulat ktrg pon dok skali dlam klambu tu.. suasana mmgla suram dlam klambu tu,tpi lgi puasla ati sbab nyamuk xpat hisap darah manis ktrg ni..(bkan kncing manis ye..).. yg besnye ble tgok nyamuk bergantungan(ish,btol ke ayat aku ni??) kat luar klambu tuh..kesiannye kat nyamuk2 tu..STARVING.."tolong,ktrg lapar ni..nak masuk.."hehe pdanla mke ko nyamuk!!mcam nyamuk2 tu plak yg terkurung dlam pnjara..pdahal ktrg yg dok dlam klambu tu..alhamdulillah la kepanasan rumah aku msih di thap pling minima..ltak kipas luar klambu pon still rase gak angin tuh.. aish..dok cte psal nyamuk plak.. kembali ke histo.. study n study n study..pulun btol.. maka hari exam pon tdo.. alhamdulillah..agak snang soalannya.. cume oral aku hari ni susah sgat..ternganga je aku,abai n farhan.. susah..bkan sbb x bce,tpi pasal soaln xde dlam bku pon jwapannye.. mmg cuakla..sdey pon ade gak..mybe dr. perasan kot air muke ktrg.. then die kate,"don't worry about ur marks..i'm asking u these Q more to teach u.." lega gak ktrg..tpi ade gak riso tuh..ya ampun..susah bngat soalannya.. slamat tinggal histo..slamat tinggal jgak kpada all my purple notes..nak jumpe pink notes plak pasni..anatomy..huhu so,here m i..dok post pasal histo..pasni anatomy..lagi 2 minggu.. lame kan gap..mudah2an aku x leka..bce bku la ika!! ok..pnat plak..wsalam..

pen yg wajib ada tyme wat nota esp pen wane ungu!!

No comments: